Termene și condiții
TERMENI ȘI CONDIȚII

Utilizarea Site-ului și achiziționarea Produselor, respectiv conţinutul digital și serviciile digitale disponibile pe Site sunt reglementate de următorul set de Termene și condiții (în continuare „TC” sau „Contractul”), precum și de restul documentelor menționate în prezentul document, fiind aplicabile tuturor utilizatorilor, fie persoane fizice sau juridice, a site-ului www.slabestemancand.ro (denumit în continuare Site-ul sau platforma Slăbește Mâncând), cu excepția cazului în care se prevede altfel în prezentul document.

Accesarea, utilizarea sau achiziționarea oricăror produse și servicii puse la dispoziția Dvs. pe platforma Slăbește Mâncând este supusă acceptării următorului set de termene și condiții, ce formează Contractul dintre Societatea noastră și dumneavoastră.

Vă rugăm să citiți cu atenție prezentul set de Termene și Condiții înainte de a plasa o comandă sau de a vă înscrie la un curs.

Art.1. PĂRŢILE CONTRACTULUI

1.1 Prestatorul este ALFAFIT PRO S.R.L., cu sediul în Mun. Călărași, Strada Borcea, nr. 15, Camera 1, bloc L29, scara 1, etaj 1, ap. 6, având CUI: 40789338, Nr. de ordine la ORC: J2019000303518, denumit în continuare „Prestatorul”.

1.2 Beneficiarul este persoana fizică sau juridică care accesează sau utilizează site-ul sau achiziționează bunurile cu conținut digital sau serviciile digitale (denumite în continuare produse și servicii digitale) puse la dispoziție de către Prestator și se identifică prin datele sale care apar pe factura de comandă care se generează în momentul completării formularului de înscriere și este denumit în continuare „Beneficiar”, „Cursant” sau „Utilizator”.

Se vor denumi în continuare, în mod colectiv, „Părțile” și, în mod individual, „Partea”.

Definiții:

În sensul prezentului set de termeni și condiții, expresiile de mai jos au următoarele semnificații:

  • consumator – orice persoană fizică care acţionează în scopuri care se află în afara activităţii sale comerciale, industriale, artizanale sau profesionale;
  • comerciant – orice persoană fizică sau juridică, indiferent dacă este publică sau privată, care acţionează în scopuri ce ţin de activitatea comercială, industrială, artizanală sau profesională;
  • conţinut digital – date produse şi furnizate în format digital;
  • contract la distanţă – orice contract încheiat între profesionist şi consumator în cadrul unui sistem de vânzări sau de prestare de servicii la distanţă organizat, fără prezenţa fizică simultană a profesionistului şi a consumatorului, cu utilizarea exclusivă a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanţă, până la şi inclusiv în momentul în care este încheiat contractul;
  • date cu caracter personal – astfel cum sunt definite la art. 4 pct. 1 din Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE;
  • preţ – bani sau o reprezentare digitală a valorii datorate în schimbul furnizării de conţinut digital sau de servicii digitale;
  • serviciu digital – un serviciu ce prezintă una dintre următoarele caracteristici:
    • a) permite consumatorului crearea, prelucrarea, stocarea sau accesarea datelor în format digital;
    • b) permite schimbul de date în format digital încărcate sau create de consumator sau de alţi utilizatori ai serviciului respectiv sau orice altă interacţiune cu aceste date;
  • suport durabil – orice instrument care permite consumatorului sau comerciantului să stocheze informaţii care îi sunt adresate personal, într-un mod accesibil pentru referinţe ulterioare, pentru o perioadă adecvată scopului informaţiilor şi care permite reproducerea neschimbată a informaţiilor stocate (de ex. adresa de poștă electronică);
  • piaţă online – orice serviciu care utilizează software, inclusiv un site de internet sau o parte a unui site de internet sau o aplicație gestionată de către profesionist sau în numele acestuia, care le permite consumatorilor să încheie contracte la distanţă cu alţi profesionişti sau consumatori.

Art.2. OBIECTUL CONTRACTULUI

Obiectul Contractului îl reprezintă furnizarea de produse cu conținut digital și prestarea de servicii digitale, constând în cursuri educaționale și de formare, de către Prestator din gama de produse prezentate pe platforma Slăbește Mâncând sau prin alte mijloace sau canale de comunicare, Beneficiarului, în schimbul unui preț, pe bază de comandă respectiv înscriere în conformitate cu clauzele prevăzute în prezentul contract.

2.2. Specificațiile Conținutului și Serviciilor digitale, ce fac obiectul prezentului Contract, sunt comunicate de către Prestator Beneficiarului în detaliu fie prin publicare pe platformă, fie în cadrul întâlnirii de informare și prezentare online stabilite între Beneficiar și reprezentanții Prestatorului.

2.3. Prestatorul își îndeplinește obligația de furnizare a produselor și a serviciilor digitale de la punctul 2.1 lit. a) și lit. b) la data la care produsul digital/serviciul digital devine accesibil pentru Beneficiar, respectiv prin activarea contului de Utilizator pentru accesul pe platforma Slăbește Mâncând, iar achitarea prețului reprezintă acordul expres al Beneficiarului de începere a furnizării Produselor și Serviciilor digitale.

2.4. Produsele și Serviciile Digitale, care formează obiectul prezentului Contract, nu sunt purtătoare de actualizări, nefiind menite a fi supuse vreunor actualizări sau susceptibile de actualizare.

2.5. Bunurile și Serviciile Digitale nu sunt purtătoare de actualizări, nefiind menite a fi supuse vreunor actualizări sau susceptibile de actualizare.

2.6. Accesul și utilizarea Site-ului, precum și efectuarea comenzilor/înscrierilor, respectiv achiziționarea produselor cu conținut digital și prestarea serviciilor digitale sunt supuse și reglementate de prezentul document, de contractul încheiat între părți, de politicile Societății, precum și de legislația aplicabilă în materie. Folosirea Site-ului, efectuarea comenzilor, achiziționarea și furnizarea Produselor cu conținut digital și prestarea serviciilor digitale nu sunt posibile în lipsa unui acord asupra Termenilor și Condițiilor. În situația în care nu sunteți de acord cu prevederile acestor documente, vă rugăm să nu utilizați Site-ul și să nu efectuați comenzi/înscrieri.

Art.3. ÎNCHEIEREA CONTRACTULUI. DURATA CONTRACTULUI

3.1 Prin acceptarea termenilor și condițiilor, respectiv prin comanda Beneficiarului și confirmarea comenzii de către Prestator, contractul se consideră încheiat între părți.

3.2 Prezentul document are valoare de contract, fiind valabil încheiat la distanță, exclusiv prin utilizarea de mijloace de comunicare la distanță, fără prezența fizică simultană a părților și fără a fi necesară semnătura părților (olografă sau electronică). Pentru evitarea oricărui dubiu, Părțile convin că semnătura nu reprezintă în niciun caz o condiție de validitate a Contractului.

Art.4. PREŢUL CONTRACTULUI ŞI MODALITĂŢI DE PLATĂ

4.1. Prețurile Produselor și Serviciilor digitale sunt comunicate de către Prestator în cadrul întâlnirii de informare și prezentare stabilite între Beneficiar și reprezentanții Prestatorului.

4.2. Plata se va putea face online, cu cardul, prin intermediul unui procesator de plăți sau prin transfer bancar.

4.3. Produsele sau Serviciile digitale se pot plăti fie integral, fie în rate, în funcție de înțelegerea părților. În cazul în care Beneficiarul efectuează plata prețului prin plăți recurente, Beneficiarul nu trebuie să parcurgă o procedură lunară sau anuală de plată, sumele aferente produselor și serviciilor digitale, ce fac obiectul contractului, urmând a fi debitate automat din contul Beneficiarului, la scadența fiecărei rate, potrivit înțelegerii părților.

4.4. Plata recurentă presupune că la data scadentă a fiecărei rate se va efectua automat plata de pe cardul introdus de către Beneficiar la prima comandă. Beneficiarul poate dezactiva, în orice moment, opțiunea de plată recurentă, cu un singur click, din contul de utilizator a Beneficiarului pe platforma Prestatorului.

4.5. Prestatorul va emite Beneficiarului o factură pentru produsele și serviciile digitale ce fac obiectul prezentului contract, scop în care Beneficiarul va furniza Prestatorului toate informațiile complete, corecte și actuale necesare emiterii facturii și a documentelor justificative prevăzute de lege.

4.6. Factura pentru orice comandă (inclusiv pentru plățile recurente) va putea fi regăsită în contul de utilizator al Beneficiarului de pe platforma Prestatorului și descărcată de pe aceasta.

4.7. Furnizarea Produselor și Serviciilor Digitale prevăzute la art. 2.1 din prezentul Contract, respectiv accesul la platforma Prestatorului, va avea loc doar după achitarea de către Beneficiar a prețului prezentului contract sau cel puțin a unei plăți parțiale în valoare minimă de 700 lei. Excepția de la această clauză o constituie introducerea Beneficiarului în grupurile private de social media, în urma achitării avansului, indiferent de valoarea acestuia.

Art.5. DREPTURILE ŞI OBLIGAŢIILE PĂRŢILOR

5.1 Drepturile și Obligațiile Prestatorului

5.1.1 Să furnizeze Produsele și Serviciile digitale, în condițiile prevăzute de prezentul Contract și de normele aplicabile. Obligația Prestatorului de furnizare a Produselor și Serviciilor digitale, ce fac obiectul prezentului Contract, se consideră îndeplinită la momentul activării contului de utilizator a Beneficiarului pentru accesul la platforma Slăbește Mâncând aferent cursului, ce face obiectul prezentului Contract. Beneficiarul nu va fi nevoit să instaleze niciun software suplimentar pentru urmărirea cursurilor.

5.1.2 Să emită factura fiscală aferentă, în modalitățile și în termenul prevăzut în prezentul Contract.

5.1.3 În cazul retragerii Beneficiarului, persoană fizică, din contract în condițiile prevăzute în Anexa 1 din Contract sau a încetării contractului de către Beneficiar în condițiile Contractului, Prestatorul va interzice orice utilizare ulterioară a produselor sau serviciilor digitale ce fac obiectul prezentului Contract sau furnizate în temeiul acestuia, procedând la blocarea accesului la produsele sau serviciile digitale și/sau prin dezactivarea contului de utilizator al Beneficiarului.

5.1.4 Prestatorul își rezervă dreptul de a anula orice curs dacă nu s-au înscris suficienți participanți. În aceste situații se va restitui suma plătită în baza prezentului Contract sau va putea fi utilizată, la alegerea Beneficiarului, pentru înscrierea la un alt curs de pe platforma Slăbește Mâncând, din gama de cursuri ale Prestatorului.

5.2 Drepturile și Obligațiile Beneficiarului

5.2.1 Să achite prețul convenit conform prezentului Contract, la termenele stabilite. În cazul în care Beneficiarul nu onorează termenele de plată stabilite, Prestatorul este absolvit de furnizarea produselor și a serviciilor digitale și de obligația oferirii accesului la platformă sau oricăror facilități sau servicii conexe neachitate. În această situație, accesul la platforma Prestatorului va fi suspendat de la data scadentă a obligației de plată și până la plata integrală a prețului.

5.2.2 Să respecte întocmai regulile de comunicare stabilite de Prestator pe grupul de suport și să nu folosească un limbaj nepotrivit sau licențios pe acest grup la adresa Prestatorului sau a oricărui alt participant în cadrul grupului sau cursului, fiind interzisă postarea de mesaje scrise/verbale sau manifestarea unor atitudini ce pot provoca orice fel de daună sau periclita imaginea Prestatorului sau a oricărei alte persoane. Discuțiile și/sau argumentările se vor purta pe un ton colegial, mesajele care nu respectă aceste minime reguli de conduită urmând a fi eliminate de pe platformă fără a fi necesară vreo notificare prealabilă.

5.2.3 În ipoteza în care Prestatorul apreciază că faptele, mesajele, limbajul sau tonul folosit ar putea aduce prejudicii de orice fel sau periclita imaginea acestuia, ori sunt contrare normelor de drept, valorilor sociale/morale, ordinii publice sau bunelor moravuri, poate hotărî să scoată Beneficiarul din grupul de suport, fără a mai avea acces la acesta, notificând Beneficiarul în acest sens. Pentru înlăturarea oricărei îndoieli, Beneficiarul nu va avea dreptul de a pretinde restituirea prețului în astfel de situații.

5.2.4 Să nu pună la dispoziția niciunui terț, indiferent de metodă ori suport, cu titlu gratuit sau oneros, materialele/cursul sau părți ale acestuia puse la dispoziție de către Prestator prin accesul la platforma Prestatorului. Beneficiarul are dreptul exclusiv de a folosi materialele/cursul pentru îmbunătățirea abilităților proprii sau a personalului angajat. În acest sens, Beneficiarul este obligat să nu divulge userul și parola de conectare la contul de utilizator către terți, acestea fiind destinate strict pentru utilizarea proprie.

5.2.5 Să nu aducă atingere imaginii Prestatorului, participanților sau autorului și să respecte dreptul de proprietate intelectuală și confidențialitatea informațiilor și datelor la care are acces în baza prezentului Contract.

5.2.6 Să apere și să despăgubească Prestatorul împotriva oricăror reclamații, sesizări, pretenții ale unor terțe părți cu privire la modul în care Beneficiarul utilizează serviciile și produsele digitale ce fac obiectul prezentului Contract.

5.2.7 Beneficiarul are dreptul ca informațiile și datele furnizate în temeiul prezentului Contract să i se respecte confidențialitatea, inclusiv dreptul la protecția datelor cu caracter personal.

5.2.8 Beneficiarul are dreptul să solicite și să obțină factura fiscală aferentă plății efectuate.

5.2.9 Atunci când Beneficiarul își exercită dreptul de retragere sau de încetare, în mod valabil și în condițiile prezentului Contract, acesta are obligația de a se abține de la utilizarea produselor sau serviciilor digitale oferite de Prestator și, totodată, îi este interzisă punerea acestora la dispoziția terților.

5.2.10 Beneficiarul poate oferi, din proprie inițiativă sau la solicitarea Prestatorului, sugestii, păreri, testimoniale în legătură cu produsele și serviciile furnizate de Prestator. În acest sens, Prestatorul va avea dreptul de a include sugestiile, părerile sau testimonialele referitoare la produsele și serviciile sale în articole, pe platformă sau în materialele de prezentare, precum și de a le publica în reviste și pe pagini web.

Art.6 DREPTUL DE RETRAGERE

6.1. Beneficiari – comercianți
Având în vedere prevederile OUG 34/2014, în situația în care Produsele și/sau serviciile digitale oferite de Prestator sunt achiziționate de comercianți, întrucât aceștia nu se încadrează în noțiunea de „consumator”, astfel cum este definită de legislația în vigoare, dreptul de retragere nu este aplicabil.

6.2. Beneficiari – consumatori
Dreptul de retragere aplicabil Beneficiarilor, care au calitatea de consumatori, potrivit definiției din partea introductivă, este reglementat în Anexa 1 la prezentul Contract.

Art.7 RĂSPUNDERE

7.1. Fiecare dintre părți este răspunzătoare pentru îndeplinirea integrală și la timp a tuturor obligațiilor asumate prin prezentul Contract.

7.2. Acceptarea termenilor și condițiilor contractuale se confirmă prin bifarea căsuței corespunzătoare de pe site. Prin accesarea site-ului, crearea Contului și utilizarea site-ului, acceptați în mod expres și neechivoc termenii și condițiile site-ului în ultima lor versiune, comunicate în cadrul platformei Slăbește Mâncând.

7.3. În cazul în care Beneficiarul-consumator, fără a exista vreun caz de neconformitate/nefurnizare a produselor și serviciilor digitale, decide în mod unilateral, după furnizarea produselor și serviciilor digitale de către Prestator, să nu utilizeze produsele digitale sau să nu acceseze platforma și instrumentele digitale puse la dispoziție de Prestator, sau se răzgândește pur și simplu, Beneficiarul nu este îndreptățit la restituirea prețului, iar dacă prețul a fost achitat numai parțial, obligațiile de plată asumate rămân valabile conform Contractului. Prezenta prevedere nu va aduce atingere dreptului de retragere a Beneficiarului.

7.4. În cazul în care Beneficiarul-comerciant decide, în mod unilateral, ca în cursul sau după furnizarea produselor digitale și a serviciilor digitale de către Prestator, să nu acceseze platforma – implicit conținutul digital și instrumentele digitale puse la dispoziție – sau se răzgândește, fără a exista un caz de culpă în executarea obligațiilor contractuale de către Prestator, Beneficiarul nu este îndreptățit la restituirea prețului, iar dacă prețul a fost achitat numai parțial, obligațiile de plată asumate rămân valabile conform Contractului.

7.5. Pentru accesarea platformei Prestatorului este necesară existența unei conexiuni la internet. Prestatorul nu poate garanta că serviciile oferite vor fi întotdeauna conforme cu dorințele Beneficiarului, neîntrerupte, la timp și fără erori, sau că erorile vor fi corectate în timp util, depinzând de furnizorul de servicii de internet al Beneficiarului. Astfel, Prestatorul nu poate fi ținut răspunzător pentru aceste disfuncționalități.

7.6. Pentru accesarea Produselor și Serviciilor Digitale este necesar un laptop/telefon/tabletă/PC și o conexiune la internet.

Art.8 CLAUZA DE CONFIDENȚIALITATE – PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

8.1. Beneficiarul se obligă să păstreze confidențialitatea față de terți, să nu dezvăluie sub nicio formă și prin niciun mijloc, să nu utilizeze în nicio modalitate – fie direct, fie indirect, fie în folos propriu sau al altuia – niciun fel de materiale, acte, date sau informații rezultate din/în legătură cu relația contractuală dintre părți sau alte aspecte confidențiale aparținând Prestatorului, de care a luat cunoștință pe durata Contractului.

8.2. Obligația de confidențialitate, așa cum este prevăzută mai sus, se menține și după încetarea prezentului Contract. Prin „informații confidențiale” se înțelege orice informație aparținând Prestatorului, autorilor sau terților cu care Prestatorul are relații de afaceri sau privind activitatea acestora și care este transmisă de Prestator în executarea Contractului, precum și orice împrejurare relevantă legată de Prestator (inclusiv, dar fără a se limita la cele prevăzute mai jos), indiferent dacă această informație a fost transmisă de Prestator sau de terți, primită de Beneficiar în formă scrisă, orală sau în orice alt mod și care se referă, inclusiv dar nelimitat, la:

  • Planurile de afaceri, de marketing și financiare ale Prestatorului, precum și ale clienților acestuia și/sau ale terților cu care are relații de afaceri sau cu care intră în contact prin natura activității desfășurate;
  • Sistemul organizatoric, informațional și de management al Prestatorului;
  • Informații referitoare la numele clienților și furnizorilor Prestatorului, precum și orice alte informații referitoare la datele tehnice, financiare sau comerciale, indiferent dacă în documentele respective figurează sau nu cuvintele „confidențial” ori „proprietate exclusivă”.

8.3. Beneficiarul declară și înțelege că va folosi informațiile confidențiale primite pe parcursul executării Contractului numai în interesul și scopul exercitării drepturilor și îndeplinirii obligațiilor sale din prezentul Contract și se obligă să nu le transmită terților, indiferent de motiv sau formă.

8.4. Beneficiarul este de acord cu folosirea imaginii, fotografiilor și vocii sale, denumite „Informații personale”, de către Prestator în scopul promovării serviciilor sale.

8.5. Orice declarații sau interviuri, precum și dezvăluirea oricăror informații către media în legătură cu produsele și serviciile digitale se poate face de Beneficiar numai cu acordul prealabil scris al Prestatorului, cu excepția situațiilor prevăzute expres de lege.

8.6. Fiecare Parte este răspunzătoare, în mod independent, de respectarea cerințelor legale aplicabile pentru prelucrarea datelor cu caracter personal în contextul activităților desfășurate în scopul executării Contractului. Când va divulga celeilalte Părți date cu caracter personal privind angajații/reprezentanții săi în scopul executării Contractului, fiecare Parte se va asigura că divulga numai informațiile necesare acestui scop. În cazul divulgării de către una dintre Părți către cealaltă, altele decât cele prevăzute în Contract și necesare executării acestuia, aceste date vor fi șterse conform regulilor interne ale Părții destinatare, iar Partea destinatară nu își va asuma nicio răspundere pentru această prelucrare, orice divulgări nedorite sau incidente fiind responsabilitatea exclusivă a Părții care le-a divulgat.

8.7. Pe durata executării Contractului, fiecare Parte poate colecta, stoca și utiliza categorii de date cu caracter personal necesare, inclusiv nume, prenume, număr de telefon, adresă de e-mail, semnătură, serie și număr CI și alte date necesare pentru executarea Contractului.

8.8. Beneficiarul este responsabil pentru toate datele cu caracter personal furnizate către Prestator, considerându-se autorizat să le furnizeze. Beneficiarul are obligația ca aceste date să fie, pe întreaga durată a Contractului, actuale, corecte și complete.

8.9. În măsura în care prelucrarea datelor cu caracter personal se întemeiază pe consimțământul persoanei vizate, beneficiind de consimțământul acesteia pentru prelucrarea datelor de către Prestator, Beneficiarul își asumă întreaga responsabilitate legată de obținerea acestui consimțământ.

8.10. În cazul în care prelucrarea datelor se realizează în temeiul interesului legitim al Părților, conform articolului 6 alineat 1) litera f) din Regulamentul (UE) 2016/679, interesele legitime se circumscriu, în principal, la analiza gradului de satisfacție a Beneficiarului față de serviciile/produsele Prestatorului, recuperarea și încasarea creanțelor datorate de Părți și parcurgerea eventualelor proceduri judiciare/extrajudiciare. Prelucrarea nu poate fi extinsă la scopuri incompatibile cu cele inițiale, cu excepția cazului în care există o obligație legală sau alt temei justificat, iar în acest caz se va informa prealabil persoana vizată.

8.11. Părțile se obligă să prelucreze datele cu caracter personal conform principiilor prevăzute de art. 5 alin. 1 din Regulamentul (UE) 2016/679. În contextul prezentului Contract, datele cu caracter personal prelucrate includ: nume, prenume, funcție, adresă de e-mail, număr de telefon, semnătură, serie și număr CI și alte date necesare executării Contractului.

8.12. Părțile au obligația de a implementa măsuri tehnice și organizatorice adecvate pentru a asigura un nivel de securitate corespunzător în prelucrarea datelor cu caracter personal, protejându-le împotriva distrugerii, modificării, divulgării ilegale sau accesului neautorizat.

8.13. Fiecare Parte își asumă responsabilitatea pentru prelucrarea datelor cu caracter personal în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 și normele aplicabile, fără a genera răspundere solidară în caz de încălcare a acestor prevederi.

Art.9 DREPTURI DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ

9.1. Toate drepturile ce decurg din dreptul de proprietate intelectuală asupra produselor digitale și a serviciilor digitale, cursurilor, modelelor de curs, precum și a oricărui material utilizat de formatorii incluși în programul de curs, în timpul procesului de formare, sunt proprietatea sau se află în folosința Prestatorului și sunt protejate de legislația în domeniul proprietății intelectuale.

9.2. Denumirea, logo-ul, conținutul Site-ului, elementele grafice și de design, fotografiile, imaginile, semnele, textele, materialele video și orice alte materiale transmise către Beneficiar (fie prin vizualizare directă pe site, fie prin alte mijloace) sunt proprietatea Prestatorului și sunt protejate de legislația privind drepturile de proprietate intelectuală.

9.3. Beneficiarul nu dobândește niciun drept de proprietate intelectuală asupra sau în legătură cu Site-ul și platforma Prestatorului, cu întregul conținut al acestora, ori asupra materialelor video, webinarelor, materialelor de învățare, metodologiilor, bazelor de date, cursurilor, testelor online, temelor, conținutului etc. (denumite în continuare „Materiale”) puse la dispoziție de Prestator sau cu care Beneficiarul a avut contact în cursul furnizării Produselor și Serviciilor Digitale.

9.4. Materialele pot fi utilizate de Beneficiar exclusiv în scopul pentru care au fost puse la dispoziție, în mod necomercial. Este strict interzisă copierea, preluarea, reproducerea, publicarea, transmiterea, vânzarea sau distribuirea totală sau parțială, în aceeași formă sau într-o formă modificată, a Materialelor.

9.5. De asemenea, Beneficiarul nu are voie să efectueze acțiuni care ar putea afecta conținutul Site-ului și/sau elementele de securitate ale acestuia sau alte elemente destinate protecției drepturilor de proprietate intelectuală și a datelor cu caracter personal.

9.6. Încălcarea prevederilor prezentului capitol va atrage răspunderea conform legislației în vigoare.

Art.10 CLAUZA DE NECONCURENȚĂ

10.1. Beneficiarul garantează și răspunde că nu va intra, în mod direct sau indirect, în concurență cu activitatea Prestatorului și nici nu va desfășura, fie personal, fie prin intermediul angajaților sau colaboratorilor săi, cu titlu gratuit sau oneros, cursuri cu obiect similar sau identic cu cele puse la dispoziție de Prestator.

10.2. În cazul în care această obligație este încălcată, Beneficiarul va fi ținut să acopere prejudiciul generat Prestatorului.

Art.11 ÎNCETAREA

11.1. Pentru Beneficiarii – consumatori:
Contractul dintre părți încetează de plin drept, fără intervenția instanțelor judecătorești sau alte formalități, în următoarele condiții:

  • Prin îndeplinirea obiectului Contractului;
  • Prin acordul ambelor Părți;
  • Prin încetarea de către Beneficiarul-consumator, în caz de intervenire a unui caz de nefurnizare sau neconformitate, în condițiile reglementate de legislația aplicabilă în materie de protecție a consumatorilor;
  • Prin exercitarea dreptului de retragere de către Beneficiarul-consumator, conform prezentului Contract;
  • Prin rezoluțiune de către oricare dintre părți, în caz de încălcare a uneia sau mai multor obligații asumate prin Contract, cu notificarea prealabilă pentru remediere/executare a obligațiilor, iar în caz de neexecutare în termen de 15 zile de la primirea notificării, contractul se consideră rezoluționat, fără a mai fi necesară vreo altă formalitate;
  • Alte situații prevăzute în prezentul Contract.

11.2. Pentru Beneficiarii – comercianți:
Contractul încetează de plin drept, fără intervenția instanțelor sau alte formalități, în următoarele condiții:

  • Prin îndeplinirea obiectului Contractului;
  • Prin acordul ambelor Părți;
  • Prin rezoluțiune de către oricare dintre părți, în caz de încălcare a uneia sau mai multor obligații asumate prin Contract, cu notificarea prealabilă pentru remediere/executare a obligațiilor, iar în caz de neexecutare în termen de 15 zile de la primirea notificării, contractul se consideră rezoluționat, fără a mai fi necesară vreo altă formalitate;
  • Alte situații prevăzute în prezentul Contract.

11.3. În cazul neachitării la termen a serviciilor contractate, Prestatorul este absolvit de obligația furnizării Produselor Digitale și a Serviciilor Digitale care fac obiectul prezentului Contract.

11.4. Încetarea Contractului nu va afecta obligațiile deja scadente ale Beneficiarului.

11.5. La încetarea prezentului Contract, indiferent de motive, Beneficiarul se obligă să înceteze utilizarea Produselor și Serviciilor Digitale și să nu le pună la dispoziția terților, iar Prestatorul are dreptul să oprească accesul sau să dezactiveze contul Beneficiarului.

Art.12 FORȚA MAJORĂ

12.1. Niciuna dintre Părți nu va fi responsabilă pentru neexecutarea sau executarea necorespunzătoare – total sau parțial – a oricărei obligații prevăzute în prezentul Contract, dacă aceasta este cauzată de un eveniment de forță majoră, așa cum este definit de lege.

12.2. Partea care invocă forța majoră este obligată să notifice cealaltă Parte, în termen de 5 (cinci) zile de la producerea evenimentului, și să ia toate măsurile posibile pentru a limita consecințele acestuia.

12.3. Dacă, în termen de 10 (zece) zile de la producerea evenimentului, acesta nu încetează, Părțile au dreptul să-și notifice încetarea de plin drept a prezentului Contract, fără ca vreuna dintre ele să pretindă daune-interese.

Art.13. ALTE CLAUZE

13.1. Beneficiarul nu va fi îndreptățit să cesioneze și/sau să transfere drepturile și/sau obligațiile rezultate sau derivate din Contract către un terț, fără consimțământul scris și prealabil al Prestatorului.

13.2. Părțile înțeleg și acceptă că toate sumele primite din parteneriate, promovări și/sau publicitate în legătură cu conținutul digital și serviciile digitale ce fac obiectul prezentului Contract revin exclusiv Prestatorului.

13.3. În cazul neachitării integrale și în termenul de scadență al Produselor Digitale și Serviciilor Digitale comandate, conform prevederilor contractuale, Prestatorul este absolvit de obligația de a furniza conținutul digital și serviciile digitale.

13.4. Întârzierea la plată, peste data scadentă, dă dreptul Prestatorului de a întrerupe accesul la serviciile digitale până la achitarea sumelor cuvenite, conform prevederilor contractuale.

13.5. Prestatorul are dreptul de a refuza accesul pe Site și/sau de a plasa, procesa, accepta și onora o comandă, respectiv de a anula comanda sau suspenda Serviciile, ce fac obiectul prezentului Contract, în următoarele situații (fără a se limita la acestea:

  • Prestatorul are suspiciuni rezonabile cu privire la identitatea Beneficiarului;
  • Prestatorul are suspiciuni rezonabile că Produsele și Serviciile Digitale vor fi utilizate în scopuri ilicite sau imorale sau în mod contrar prezentului Contract ori legislației în vigoare;
  • Beneficiarul utilizează Site-ul și/sau Produsele și Serviciile Digitale în mod abuziv, ilicit, imoral sau ilegal;
  • Plata/tranzacția nu a fost confirmată și/sau există suspiciuni rezonabile privind aceasta;
  • Beneficiarul are o conduită care poate prejudicia drepturile, interesele și/sau imaginea Prestatorului, a afiliaților săi sau a celorlalți Beneficiari;
  • Beneficiarul furnizează date false, incorecte sau incomplete și/sau plasează comenzi false sau frauduloase;
  • Beneficiarul nu respectă instrucțiunile de pe Site privind efectuarea unei comenzi și/sau utilizarea Site-ului/Produselor și Serviciilor Digitale;
  • Beneficiarul utilizează Site-ul în scopuri diferite de cele de informare și plasare comenzi sau încalcă oricare dintre prevederile prezentului Contract, termenelor și condițiilor Site-ului, politicilor anumitor Produse și Servicii Digitale sau ale instrumentelor/platformelor puse la dispoziție de Prestator și/sau ale legislației în vigoare;
  • Beneficiarul încalcă (sau există suspiciuni rezonabile că încalcă) drepturile de proprietate intelectuală și/sau confidențialitatea informațiilor aparținând Prestatorului.

13.6. Dacă situațiile de mai sus constituie o încălcare a legii și/sau generează prejudicii Prestatorului, acesta va avea dreptul de a sesiza autoritățile competente pentru sancționarea persoanei vinovate și, de asemenea, dreptul de a recurge la toate procedurile legale în vederea recuperării integral a prejudiciilor suferite, prezente sau viitoare.

Art.14. LITIGII

14.1. Toate litigiile și disputele referitoare la prezentul Contract vor fi soluționate pe cale amiabilă.

14.2. În cazul în care Părțile nu reușesc să soluționeze pe cale amiabilă, orice litigiu decurgând din sau în legătură cu prezentul Contract, inclusiv cele referitoare la încheierea, nulitatea, interpretarea, executarea sau desființarea acestuia, va fi soluționat definitiv:

  • de către instanțele de judecată de drept comun în cazul Beneficiarilor-consumatori, și
  • de către instanțele de judecată din Călărași (sau altă instanță competentă conform sediului Prestatorului) în cazul Beneficiarilor-comercianți.

Art.15. CLAUZE FINALE

15.1. Orice comunicare dintre Părți referitoare la prezentul set de Termene și Condiții poate fi transmisă prin e-mail sau scrisoare, conform dispozițiilor legale în vigoare. Contractul poate fi modificat numai prin acordul de voință al ambelor Părți, exprimat printr-un act adițional la prezentul Contract.

15.2. Clauzele prezentului set de Termene și Condiții se completează cu dispozițiile legale în vigoare.

15.3. Prezentul Contract se supune dispozițiilor legii române.

15.4. Prezentul Contract nu aduce atingere niciunui alt contract încheiat între Părți.

15.5. În cazul oricărui conflict, inconsecvențe, neconcordanțe sau dispoziții derogatorii între prezentul set de Termene și Condiții și prevederile oricărui alt contract încheiat cu Beneficiarul, va prevala prevederea din prezentul Contract.

15.6. Prestatorul își rezervă dreptul de a modifica oricând prezentul document (Termene și Condiții), varianta actualizată fiind disponibilă permanent, în mod gratuit, pe Site, în Secțiunea „Termene și condiții”.

ANEXA 1
Informații privind exercitarea dreptului de retragere. Politica de retragere aplicabilă pentru persoanele fizice – consumatori, conform OUG 34/2014

Prezenta politică se aplică numai în cazul Beneficiarilor care au calitatea de consumatori.

  1. Dreptul de retragere – reguli de aplicare

Aveți dreptul de a vă retrage din prezentul Contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile.

Perioada de retragere expiră după 14 zile de la data încheierii Contractului, respectiv de la confirmarea de către Prestator a comenzii plasate de Beneficiar, prin intermediul platformei Slăbește Mâncând sau de la transmiterea Contractului semnat de Prestator.

Excepție – dreptul de retragere nu se aplică în următoarele situații:

Vă informăm că dreptul de retragere nu se aplică, printre altele, în următoarele situații:

  • (i) după prestarea integrală a serviciilor, sau
  • (ii) pentru furnizarea de conținut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă a început executarea Contractului.

Astfel, țineți cont de următoarele:

Cu privire la conținutul și serviciile digitale, obiect al Contractului: odată cu începerea executării Contractului dintre dumneavoastră și Prestator – și anume, odată cu activarea contului de utilizator pe platforma Slăbește Mâncând – veți pierde dreptul de retragere menționat mai sus, în condițiile în care ne-ați dat acordul prealabil expres pentru începerea prestării serviciilor digitale și ați confirmat că ați luat cunoștință de faptul că veți pierde dreptul de retragere în consecință. Astfel, după activarea contului dumneavoastră de utilizator, nu mai aveți dreptul de retragere din Contract, iar Prestatorul nu va fi obligat la restituirea prețului.

  1. Exercitarea dreptului de retragere

Pentru a vă exercita dreptul de retragere, trebuie să ne informați în mod clar despre decizia de a vă retrage din Contract, prin oricare dintre următoarele modalități:

  1. a) Prin scrisoare transmisă prin poștă/curier la adresa:
    ALFAFIT PRO S.R.L.
    Călărași, Strada Borcea, nr. 15, Camera 1, bloc L29, scara 1, etaj 1, ap. 6
  2. b) Prin e-mail, la adresa: alexandruflorea@slabestemancand.ro
  3. c) Pe site: puteți completa și transmite electronic de pe site-ul nostru slabestemancand.ro formularul standard de retragere sau orice altă declarație neechivocă. Dacă folosiți această opțiune, vă vom transmite, fără întârziere, pe un suport durabil (de exemplu, prin e-mail), confirmarea de primire a cererii de retragere.

Pentru a respecta termenul-limită de retragere, este suficient să trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de 14 zile. Dacă Beneficiarul nu își exercită dreptul de retragere în termenul prevăzut, acesta va fi decăzut din acest drept și nu va putea solicita rambursarea sumei achitate.

III. Consecințele retragerii

Dacă vă retrageți, vom rambursa orice sumă primită de la dumneavoastră, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data notificării dumneavoastră privind retragerea din Contract.

Rambursarea se va face folosind aceeași metodă de plată ca și tranzacția inițială, cu excepția cazului în care v-ați exprimat acordul pentru o altă metodă; în orice caz, nu vor fi percepute comisioane ca urmare a rambursării.

ANEXA 2
Formular de retragere

Prezentul formular se completează, se semnează și se transmite către Prestator numai dacă doriți să vă retrageți din Contract.

Către: ALFAFIT PRO S.R.L.
Mun. Călărași, Strada Borcea, nr. 15, Camera 1, bloc L29, scara 1, etaj 1, ap. 6
Adresa de e-mail: alexandruflorea@slabestemancand.ro

Numele și prenumele dvs. ………………………………………………………………………
(se va completa cu numele persoanei care exercită dreptul de retragere)

Adresa dvs. ………………………………………………………………………
(se va completa adresa persoanei care exercită dreptul de retragere)

Adresa de e-mail: ………………………………………………………………………
(dacă optați pentru transmiterea confirmării de primire a formularului prin e-mail)

Vă informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din Contractul referitor la furnizarea următoarelor servicii/produse:
………………………………………………………………………………………………………………
(se va completa cu serviciile/produsele la care doriți să renunțați)

Comandate la data ……………………………………………………………
(se va completa cu data plasării comenzii)

Solicit returnarea banilor (dacă este cazul) în contul ……………………………, deschis la ……………………………, titularul contului ………………………

Semnătura consumatorului: ________________________
(doar în cazul în care acest formular este notificat pe hârtie)

Data: ……………………………

ANEXA 3 – NOTĂ DE INFORMARE GDPR

Stimate domnule/Stimată doamnă,

Subsemnata ALFAFIT PRO S.R.L., cu sediul în Mun. Călărași, Strada Borcea, nr. 15, Camera 1, bloc L29, scara 1, etaj 1, ap. 6, având CUI: 40789338, Nr. de ordine la ORC: J2019000303518, prin reprezentantul legal Florea Alexandru-Mihai, (denumită în continuare Societatea), vă înaintăm prezenta

NOTĂ DE INFORMARE
privind prelucrarea datelor cu caracter personal în conformitate cu REGULAMENTUL (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 (denumit în continuare „GDPR”) și legislația națională privind protecția și securitatea datelor personale

Având în vedere intrarea în vigoare, începând cu 25.05.2018, a Regulamentului European 679/2016 privind protecția persoanelor fizice referitor la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date („Regulamentul”), în scopul creșterii nivelului de protecție a datelor dvs. personale și creării unui climat de încredere care să permită controlul asupra propriilor date, vă aducem la cunoștință următoarele:

Scopul acestei Note de informare este să vă explice ce date prelucrăm, de ce le prelucrăm și ce facem cu ele, în calitate de client persoană fizică sau de reprezentant/persoana de contact a unui client persoană juridică al companiei noastre și în calitate de operator de date. Parcurgând acest document, veți afla care sunt drepturile dvs. și cum le puteți exercita legal. Luăm confidențialitatea foarte în serios și nu vindem liste sau adrese de e-mail. Fiind conștienți că informațiile personale vă aparțin, facem tot posibilul să le stocăm și prelucrăm în siguranță și cu atenție.

Potrivit legislației aplicabile, compania noastră este operator de date cu caracter personal. Pentru a asigura prelucrarea în siguranță a datelor dvs., depunem eforturi constante pentru implementarea măsurilor juridice, tehnice și organizatorice rezonabile de protecție.

De asemenea, dvs., clientul persoană fizică sau reprezentantul/persoana de contact a unei persoane juridice care are calitatea de client al companiei noastre, aveți calitatea de „persoană vizată” (adică o persoană fizică identificată sau identificabilă). Având în vedere principiul transparenței prevăzut de Regulament în privința prelucrării datelor, și pentru a vă permite să vă exercitați cu ușurință, în orice moment, drepturile de care beneficiați, am implementat măsuri pentru a facilita comunicarea dintre noi, operatorul de date, și dvs.

  1. Angajamentul nostru privind protecția datelor
    Protecția datelor dvs. personale este foarte importantă pentru noi. De aceea, ne angajăm să respectăm legislația europeană și națională privind protecția datelor cu caracter personal, în special Regulamentul (UE) 679/2016 (GDPR) și următoarele principii:
  • Legalitate, echitate și transparență:
    Prelucrăm datele dvs. în mod legal și corect și suntem întotdeauna transparenți în privința acestora, informându-vă corespunzător.
  • Controlul vă aparține:
    În limitele impuse de legislația în vigoare, vă oferim posibilitatea de a examina, modifica sau șterge datele personale pe care ni le-ați furnizat și de a vă exercita celelalte drepturi prevăzute de Regulament.
  • Integritatea datelor și limitarea scopului:
    Utilizăm datele doar în scopurile descrise la momentul colectării sau în scopuri compatibile cu cele inițiale. Luăm măsuri rezonabile pentru a ne asigura că datele sunt corecte, complete și actualizate.
  • Securitate:
    Am implementat măsuri rezonabile de securitate și criptare pentru a vă proteja informațiile, reamintindu-vă totodată că niciun site web, aplicație sau conexiune la internet nu este complet sigur.
  1. Date personale prelucrate:
    ALFAFIT PRO S.R.L. prelucrează datele dvs. cu caracter personal sau, în anumite cazuri, datele cu caracter personal ale terților, acestea fiind, în special, următoarele:
  • Date referitoare la dvs. (nume, prenume, data nașterii, cetățenie, cod numeric personal, serie, număr etc.);
  • Date referitoare la o terță persoană, în cazul în care Beneficiarul inițial transferă toate drepturile și obligațiile (cu excepția obligațiilor de plată) către un Beneficiar secundar (de ex.: nume, prenume, data nașterii etc., conform contractului tripartit);
  • Date de contact (număr de telefon, e-mail, adresa de domiciliu/reședință etc.);
  • Alte date relevante pentru executarea Contractului;
  • Datele documentelor și înscrisurilor pe care ni le furnizați;
  • Semnătura;
  • Imagini și înregistrări audio/video din cadrul cursurilor (obiectul Contractului);
  • Date furnizate prin poștă, telefon, e-mail sau mesaje în rețelele sociale;
  • Datele de contact și istoricul conversațiilor electronice purtate cu ALFAFIT PRO S.R.L.;
  • Date colectate din alte surse, în condițiile legii (de exemplu, date furnizate de partenerii noștri din domeniul marketingului, financiar etc., în formă clară sau anonimizată).
  1. Scopul prelucrării:
    Prelucrarea datelor dvs. are următoarele scopuri:
  • Încheierea, executarea, modificarea, suspendarea sau încetarea Contractului cu ALFAFIT PRO S.R.L.;
  • Prezentarea produselor și serviciilor oferite;
  • Înregistrarea solicitărilor efectuate de dvs.;
  • Recepționarea plății și, după caz, restituirea sumelor de bani;
  • Comunicare de materiale promoționale;
  • Verificarea corectitudinii datelor și prevenirea fraudelor;
  • Realizarea de statistici și analize (datele fiind prelucrate anonim);
  • Perfecționarea produselor și serviciilor pentru o experiență personalizată;
  • Transmiterea de oferte publicitare (prin telefon, materiale tipărite sau online);
  • Oferirea unui răspuns rapid la întrebările dvs. și rezolvarea problemelor legate de serviciile noastre;
  • Primirea și transmiterea corespondenței;
  • Informarea și comunicarea cu dvs.;
  • Întocmirea documentelor financiar-contabile necesare conform legii;
  • Arhivarea datelor conform prevederilor legale;
  • Gestionarea și administrarea sistemelor IT, platformei online și a aplicațiilor utilizate de ALFAFIT PRO S.R.L.
  1. Temeiul legal al prelucrării datelor:
    Temeiurile juridice pentru prelucrarea datelor cu caracter personal sunt, după caz:
  • Art. 6 alin. 1 lit. a) din Regulamentul (UE) 2016/679 – pe baza consimțământului dvs. pentru unul sau mai multe scopuri specifice;
  • Art. 6 alin. 1 lit. b) – prelucrarea este necesară pentru executarea Contractului sau pentru demersuri la cererea dvs. înainte de încheierea Contractului;
  • Art. 6 alin. 1 lit. c) – prelucrarea este necesară pentru îndeplinirea unei obligații legale (ex.: păstrarea documentelor financiare pentru 10 ani);
  • Art. 6 alin. 1 lit. f) – prelucrarea este necesară în scopul intereselor legitime urmărite de ALFAFIT PRO S.R.L. sau de o terță parte, cu condiția ca interesul nostru să prevaleze asupra drepturilor dvs., de exemplu, în cazul supravegherii video (CCTV). În situația în care utilizăm interesul legitim, efectuăm o analiză de echilibrare a intereselor; dacă interesele noastre prevalează, folosim temeiul interesului legitim. În caz contrar, nu îl vom utiliza sau vom identifica un alt temei legal adecvat.

În cazul datelor cu caracter special, prelucrarea se va realiza, după caz, pe baza:

  • Art. 9 alin. 2 lit. a) din Regulamentul (UE) 2016/679 – pe baza consimțământului dvs. pentru unul sau mai multe scopuri specifice.
  1. Persoanele care vor avea acces la datele dvs.:
    Pentru realizarea scopurilor de prelucrare, ALFAFIT PRO S.R.L. poate dezvălui datele dvs. către:
  • Autorități publice centrale și locale (ex.: ANAF, organe de cercetare penală);
  • Persoana vizată, reprezentanții săi legali sau convenționali;
  • Reprezentanți autorizați ai ALFAFIT PRO S.R.L.;
  • Alte persoane fizice sau juridice care prelucrează date în numele nostru (parteneri contractuali, instituții financiare, societăți bancare, firme de asigurare, angajatori sau potențiali angajatori, firme de audit și consultanță, instanțe judecătorești, notari publici, executori judecătorești, furnizori de servicii, experți sau consultanți);
  • În condițiile legii, datele dvs. pot fi transmise către terți, cu consimțământul sau conform instrucțiunilor dvs.

Ne angajăm să ne asigurăm că acești terți implementează măsuri adecvate de protecție a datelor și avem clauze contractuale pentru a proteja informațiile dvs.

  1. Perioada de stocare a datelor:
    Datele dvs. personale vor fi păstrate atâta timp cât subzistă scopul pentru care au fost colectate, pe durata executării Contractului și, după caz, pentru o perioadă de 3 ani calendaristici ulterior furnizării produselor sau serviciilor digitale, cu excepția altor termene prevăzute de lege. După încheierea perioadei, datele vor fi șterse sau transformate în date anonime pentru cercetare științifică, istorică sau statistică. ALFAFIT PRO S.R.L. respectă termenele legale de păstrare a datelor (ex.: documentele contabile sunt păstrate pentru 10 ani).
  2. Drepturile dvs. privind prelucrarea datelor:
    În calitate de persoană vizată, aveți următoarele drepturi:
  • Dreptul la informare: Solicitați confirmarea prelucrării datelor dvs. și informații despre modul în care sunt utilizate.
  • Dreptul de rectificare: Puteți solicita corectarea sau completarea datelor inexacte sau incomplete.
  • Dreptul la acces: Dacă ați creat un cont pe www.slabestemancand.ro/login/, secțiunea „Contul meu” vă permite accesul și modificarea datelor personale.
  • Dreptul la ștergere: Puteți solicita ștergerea datelor dacă scopul colectării nu mai există, dacă prelucrarea contravine legii, dacă afectează excesiv interesele dvs. sau dacă vă retrageți consimțământul.
  • Dreptul la restricționarea prelucrării: Puteți cere restricționarea prelucrării în anumite condiții, cum ar fi contestarea corectitudinii datelor sau opoziția la ștergerea acestora.
  • Dreptul la portabilitatea datelor: Puteți solicita ca datele furnizate să vă fie puse la dispoziție într-un format structurat, uzual și lizibil.
  • Dreptul la opoziție: Dacă datele dvs. sunt prelucrate pe baza interesului legitim, vă puteți opune prelucrării, exceptând cazurile în care demonstrăm un interes legitim imperios care prevalează asupra drepturilor dvs.
  • Dreptul la reclamație: Dacă aveți întrebări sau considerați că drepturile dvs. sunt încălcate, puteți contacta ALFAFIT PRO S.R.L. sau puteți depune o plângere la autoritatea competentă.

Aceste drepturi pot fi exercitate direct la ALFAFIT PRO S.R.L. prin notificare la adresa de e-mail: alexandruflorea@slabestemancand.ro.

În cazul în care prelucrarea se bazează pe consimțământul dvs. (Art. 6 alin. 1 lit. a) sau Art. 9 alin. 2 lit. a) din GDPR), aveți dreptul de a vă retrage consimțământul în orice moment, fără a afecta legalitatea prelucrării efectuate înainte de retragerea acestuia. Retragerea consimțământului nu va afecta executarea Contractului, însă poate împiedica anumite activități legate de prelucrarea datelor dvs.

ACORDUL DUMNEAVOASTRĂ

Prin semnarea prezentului document, declar că sunt de acord ca ALFAFIT PRO S.R.L. să prelucreze datele mele cu caracter personal în scopurile suplimentare descrise mai jos:

  1. Comunicări comerciale:
    Să îmi transmită comunicări comerciale referitoare la serviciile și produsele sale (materiale publicitare, oferte de servicii și produse) prin poștă, telefon sau e-mail.
  2. Sondaje de piață:
    Să mă implice în sondajele de piață realizate pentru îmbunătățirea serviciilor și produselor oferite.
  3. Campanii de verificare a satisfacției clienților:
    Să particip la campanii de verificare a satisfacției clienților organizate de ALFAFIT PRO S.R.L.
  4. Utilizarea imaginii și vocii:
    Să utilizeze imaginea mea, fotografiile și vocea (denumite „Informații personale”) în scopul promovării serviciilor sale, în materiale de marketing, inclusiv pe canalele online și offline.
  5. Participare la studii de caz:
    Să fiu inclus în studii de caz efectuate pentru evaluarea și îmbunătățirea serviciilor și produselor.

De asemenea, confirm că am fost informat(ă) despre dreptul de a-mi retrage, în orice moment, consimțământul pentru unul, mai multe sau toate scopurile suplimentare menționate. Retragerea consimțământului nu va afecta valabilitatea Contractului sau serviciile prestate în baza acestuia.

Prin semnarea prezentului document, confirm că am fost informat(ă) cu privire la scopurile prelucrării datelor și înțeleg modul în care datele mele cu caracter personal vor fi utilizate. De asemenea, confirm că am fost informat(ă) despre drepturile mele conform GDPR și legislației naționale aplicabile.

Aveți libertatea de a decide ce date ne puneți la dispoziție. Totuși, dacă nu ne furnizați toate datele necesare pentru încheierea sau executarea Contractului de furnizare de produse cu conținut digital și prestarea de servicii digitale, derularea și executarea acestuia nu vor fi posibile. De asemenea, nu vom putea răspunde la solicitările, cererile sau întrebările referitoare la încheierea sau executarea Contractului.

Această Notă de informare se referă exclusiv la prelucrarea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate care interacționează cu ALFAFIT PRO S.R.L. și nu se aplică altor servicii sau produse oferite de alte persoane fizice sau juridice.

Sunt de acord cu prelucrarea datelor mele cu caracter personal conform dispozițiilor GDPR și legislației interne corespunzătoare, în SCOPURILE și MODALITĂȚILE INDICATE mai sus, și declar că am fost informat(ă) cu privire la drepturile mele conferite de lege, confirmând că am primit un exemplar al prezentului document.