Utilizarea Site-ului și achiziționarea Produselor, respectiv conţinutul digital și serviciile digitale disponibile pe Site sunt reglementate de următorul set de Termene și condiții (în continuare „TC” sau „Contractul”), precum și de restul documentelor menționate în prezentul document, fiind aplicabile tuturor utilizatorilor, fie persoane fizice sau juridice, a site-ului www.slabestemancand.ro (denumit în continuare Site-ul sau platforma Slăbește Mâncând), cu excepția cazului în care se prevede altfel în prezentul document.
Accesarea, utilizarea sau achiziționarea oricăror produse și servicii puse la dispoziția Dvs. pe platforma Slăbește Mâncând este supusă acceptării următorului set de termene și condiții, ce formează Contractul dintre Societatea noastră și dumneavoastră.
Vă rugăm să citiți cu atenție prezentul set de Termene și Condiții înainte de a plasa o comandă sau de a vă înscrie la un curs.
Art.1. PĂRŢILE CONTRACTULUI
1.1 Prestatorul este ALFAFIT PRO S.R.L., cu sediul în Mun. Călărași, Strada Borcea, nr. 15, Camera 1, bloc L29, scara 1, etaj 1, ap. 6, având CUI: 40789338, Nr. de ordine la ORC: J2019000303518, denumit în continuare „Prestatorul”.
1.2 Beneficiarul este persoana fizică sau juridică care accesează sau utilizează site-ul sau achiziționează bunurile cu conținut digital sau serviciile digitale (denumite în continuare produse și servicii digitale) puse la dispoziție de către Prestator și se identifică prin datele sale care apar pe factura de comandă care se generează în momentul completării formularului de înscriere și este denumit în continuare „Beneficiar”, „Cursant” sau „Utilizator”.
Se vor denumi în continuare, în mod colectiv, „Părțile” și, în mod individual, „Partea”.
Definiții:
În sensul prezentului set de termeni și condiții, expresiile de mai jos au următoarele semnificații:
Art.2. OBIECTUL CONTRACTULUI
Obiectul Contractului îl reprezintă furnizarea de produse cu conținut digital și prestarea de servicii digitale, constând în cursuri educaționale și de formare, de către Prestator din gama de produse prezentate pe platforma Slăbește Mâncând sau prin alte mijloace sau canale de comunicare, Beneficiarului, în schimbul unui preț, pe bază de comandă respectiv înscriere în conformitate cu clauzele prevăzute în prezentul contract.
2.2. Specificațiile Conținutului și Serviciilor digitale, ce fac obiectul prezentului Contract, sunt comunicate de către Prestator Beneficiarului în detaliu fie prin publicare pe platformă, fie în cadrul întâlnirii de informare și prezentare online stabilite între Beneficiar și reprezentanții Prestatorului.
2.3. Prestatorul își îndeplinește obligația de furnizare a produselor și a serviciilor digitale de la punctul 2.1 lit. a) și lit. b) la data la care produsul digital/serviciul digital devine accesibil pentru Beneficiar, respectiv prin activarea contului de Utilizator pentru accesul pe platforma Slăbește Mâncând, iar achitarea prețului reprezintă acordul expres al Beneficiarului de începere a furnizării Produselor și Serviciilor digitale.
2.4. Produsele și Serviciile Digitale, care formează obiectul prezentului Contract, nu sunt purtătoare de actualizări, nefiind menite a fi supuse vreunor actualizări sau susceptibile de actualizare.
2.5. Bunurile și Serviciile Digitale nu sunt purtătoare de actualizări, nefiind menite a fi supuse vreunor actualizări sau susceptibile de actualizare.
2.6. Accesul și utilizarea Site-ului, precum și efectuarea comenzilor/înscrierilor, respectiv achiziționarea produselor cu conținut digital și prestarea serviciilor digitale sunt supuse și reglementate de prezentul document, de contractul încheiat între părți, de politicile Societății, precum și de legislația aplicabilă în materie. Folosirea Site-ului, efectuarea comenzilor, achiziționarea și furnizarea Produselor cu conținut digital și prestarea serviciilor digitale nu sunt posibile în lipsa unui acord asupra Termenilor și Condițiilor. În situația în care nu sunteți de acord cu prevederile acestor documente, vă rugăm să nu utilizați Site-ul și să nu efectuați comenzi/înscrieri.
Art.3. ÎNCHEIEREA CONTRACTULUI. DURATA CONTRACTULUI
3.1 Prin acceptarea termenilor și condițiilor, respectiv prin comanda Beneficiarului și confirmarea comenzii de către Prestator, contractul se consideră încheiat între părți.
3.2 Prezentul document are valoare de contract, fiind valabil încheiat la distanță, exclusiv prin utilizarea de mijloace de comunicare la distanță, fără prezența fizică simultană a părților și fără a fi necesară semnătura părților (olografă sau electronică). Pentru evitarea oricărui dubiu, Părțile convin că semnătura nu reprezintă în niciun caz o condiție de validitate a Contractului.
Art.4. PREŢUL CONTRACTULUI ŞI MODALITĂŢI DE PLATĂ
4.1. Prețurile Produselor și Serviciilor digitale sunt comunicate de către Prestator în cadrul întâlnirii de informare și prezentare stabilite între Beneficiar și reprezentanții Prestatorului.
4.2. Plata se va putea face online, cu cardul, prin intermediul unui procesator de plăți sau prin transfer bancar.
4.3. Produsele sau Serviciile digitale se pot plăti fie integral, fie în rate, în funcție de înțelegerea părților. În cazul în care Beneficiarul efectuează plata prețului prin plăți recurente, Beneficiarul nu trebuie să parcurgă o procedură lunară sau anuală de plată, sumele aferente produselor și serviciilor digitale, ce fac obiectul contractului, urmând a fi debitate automat din contul Beneficiarului, la scadența fiecărei rate, potrivit înțelegerii părților.
4.4. Plata recurentă presupune că la data scadentă a fiecărei rate se va efectua automat plata de pe cardul introdus de către Beneficiar la prima comandă. Beneficiarul poate dezactiva, în orice moment, opțiunea de plată recurentă, cu un singur click, din contul de utilizator a Beneficiarului pe platforma Prestatorului.
4.5. Prestatorul va emite Beneficiarului o factură pentru produsele și serviciile digitale ce fac obiectul prezentului contract, scop în care Beneficiarul va furniza Prestatorului toate informațiile complete, corecte și actuale necesare emiterii facturii și a documentelor justificative prevăzute de lege.
4.6. Factura pentru orice comandă (inclusiv pentru plățile recurente) va putea fi regăsită în contul de utilizator al Beneficiarului de pe platforma Prestatorului și descărcată de pe aceasta.
4.7. Furnizarea Produselor și Serviciilor Digitale prevăzute la art. 2.1 din prezentul Contract, respectiv accesul la platforma Prestatorului, va avea loc doar după achitarea de către Beneficiar a prețului prezentului contract sau cel puțin a unei plăți parțiale în valoare minimă de 700 lei. Excepția de la această clauză o constituie introducerea Beneficiarului în grupurile private de social media, în urma achitării avansului, indiferent de valoarea acestuia.
Art.5. DREPTURILE ŞI OBLIGAŢIILE PĂRŢILOR
5.1 Drepturile și Obligațiile Prestatorului
5.1.1 Să furnizeze Produsele și Serviciile digitale, în condițiile prevăzute de prezentul Contract și de normele aplicabile. Obligația Prestatorului de furnizare a Produselor și Serviciilor digitale, ce fac obiectul prezentului Contract, se consideră îndeplinită la momentul activării contului de utilizator a Beneficiarului pentru accesul la platforma Slăbește Mâncând aferent cursului, ce face obiectul prezentului Contract. Beneficiarul nu va fi nevoit să instaleze niciun software suplimentar pentru urmărirea cursurilor.
5.1.2 Să emită factura fiscală aferentă, în modalitățile și în termenul prevăzut în prezentul Contract.
5.1.3 În cazul retragerii Beneficiarului, persoană fizică, din contract în condițiile prevăzute în Anexa 1 din Contract sau a încetării contractului de către Beneficiar în condițiile Contractului, Prestatorul va interzice orice utilizare ulterioară a produselor sau serviciilor digitale ce fac obiectul prezentului Contract sau furnizate în temeiul acestuia, procedând la blocarea accesului la produsele sau serviciile digitale și/sau prin dezactivarea contului de utilizator al Beneficiarului.
5.1.4 Prestatorul își rezervă dreptul de a anula orice curs dacă nu s-au înscris suficienți participanți. În aceste situații se va restitui suma plătită în baza prezentului Contract sau va putea fi utilizată, la alegerea Beneficiarului, pentru înscrierea la un alt curs de pe platforma Slăbește Mâncând, din gama de cursuri ale Prestatorului.
5.2 Drepturile și Obligațiile Beneficiarului
5.2.1 Să achite prețul convenit conform prezentului Contract, la termenele stabilite. În cazul în care Beneficiarul nu onorează termenele de plată stabilite, Prestatorul este absolvit de furnizarea produselor și a serviciilor digitale și de obligația oferirii accesului la platformă sau oricăror facilități sau servicii conexe neachitate. În această situație, accesul la platforma Prestatorului va fi suspendat de la data scadentă a obligației de plată și până la plata integrală a prețului.
5.2.2 Să respecte întocmai regulile de comunicare stabilite de Prestator pe grupul de suport și să nu folosească un limbaj nepotrivit sau licențios pe acest grup la adresa Prestatorului sau a oricărui alt participant în cadrul grupului sau cursului, fiind interzisă postarea de mesaje scrise/verbale sau manifestarea unor atitudini ce pot provoca orice fel de daună sau periclita imaginea Prestatorului sau a oricărei alte persoane. Discuțiile și/sau argumentările se vor purta pe un ton colegial, mesajele care nu respectă aceste minime reguli de conduită urmând a fi eliminate de pe platformă fără a fi necesară vreo notificare prealabilă.
5.2.3 În ipoteza în care Prestatorul apreciază că faptele, mesajele, limbajul sau tonul folosit ar putea aduce prejudicii de orice fel sau periclita imaginea acestuia, ori sunt contrare normelor de drept, valorilor sociale/morale, ordinii publice sau bunelor moravuri, poate hotărî să scoată Beneficiarul din grupul de suport, fără a mai avea acces la acesta, notificând Beneficiarul în acest sens. Pentru înlăturarea oricărei îndoieli, Beneficiarul nu va avea dreptul de a pretinde restituirea prețului în astfel de situații.
5.2.4 Să nu pună la dispoziția niciunui terț, indiferent de metodă ori suport, cu titlu gratuit sau oneros, materialele/cursul sau părți ale acestuia puse la dispoziție de către Prestator prin accesul la platforma Prestatorului. Beneficiarul are dreptul exclusiv de a folosi materialele/cursul pentru îmbunătățirea abilităților proprii sau a personalului angajat. În acest sens, Beneficiarul este obligat să nu divulge userul și parola de conectare la contul de utilizator către terți, acestea fiind destinate strict pentru utilizarea proprie.
5.2.5 Să nu aducă atingere imaginii Prestatorului, participanților sau autorului și să respecte dreptul de proprietate intelectuală și confidențialitatea informațiilor și datelor la care are acces în baza prezentului Contract.
5.2.6 Să apere și să despăgubească Prestatorul împotriva oricăror reclamații, sesizări, pretenții ale unor terțe părți cu privire la modul în care Beneficiarul utilizează serviciile și produsele digitale ce fac obiectul prezentului Contract.
5.2.7 Beneficiarul are dreptul ca informațiile și datele furnizate în temeiul prezentului Contract să i se respecte confidențialitatea, inclusiv dreptul la protecția datelor cu caracter personal.
5.2.8 Beneficiarul are dreptul să solicite și să obțină factura fiscală aferentă plății efectuate.
5.2.9 Atunci când Beneficiarul își exercită dreptul de retragere sau de încetare, în mod valabil și în condițiile prezentului Contract, acesta are obligația de a se abține de la utilizarea produselor sau serviciilor digitale oferite de Prestator și, totodată, îi este interzisă punerea acestora la dispoziția terților.
5.2.10 Beneficiarul poate oferi, din proprie inițiativă sau la solicitarea Prestatorului, sugestii, păreri, testimoniale în legătură cu produsele și serviciile furnizate de Prestator. În acest sens, Prestatorul va avea dreptul de a include sugestiile, părerile sau testimonialele referitoare la produsele și serviciile sale în articole, pe platformă sau în materialele de prezentare, precum și de a le publica în reviste și pe pagini web.
Art.6 DREPTUL DE RETRAGERE
6.1. Beneficiari – comercianți
Având în vedere prevederile OUG 34/2014, în situația în care Produsele și/sau serviciile digitale oferite de Prestator sunt achiziționate de comercianți, întrucât aceștia nu se încadrează în noțiunea de „consumator”, astfel cum este definită de legislația în vigoare, dreptul de retragere nu este aplicabil.
6.2. Beneficiari – consumatori
Dreptul de retragere aplicabil Beneficiarilor, care au calitatea de consumatori, potrivit definiției din partea introductivă, este reglementat în Anexa 1 la prezentul Contract.
Art.7 RĂSPUNDERE
7.1. Fiecare dintre părți este răspunzătoare pentru îndeplinirea integrală și la timp a tuturor obligațiilor asumate prin prezentul Contract.
7.2. Acceptarea termenilor și condițiilor contractuale se confirmă prin bifarea căsuței corespunzătoare de pe site. Prin accesarea site-ului, crearea Contului și utilizarea site-ului, acceptați în mod expres și neechivoc termenii și condițiile site-ului în ultima lor versiune, comunicate în cadrul platformei Slăbește Mâncând.
7.3. În cazul în care Beneficiarul-consumator, fără a exista vreun caz de neconformitate/nefurnizare a produselor și serviciilor digitale, decide în mod unilateral, după furnizarea produselor și serviciilor digitale de către Prestator, să nu utilizeze produsele digitale sau să nu acceseze platforma și instrumentele digitale puse la dispoziție de Prestator, sau se răzgândește pur și simplu, Beneficiarul nu este îndreptățit la restituirea prețului, iar dacă prețul a fost achitat numai parțial, obligațiile de plată asumate rămân valabile conform Contractului. Prezenta prevedere nu va aduce atingere dreptului de retragere a Beneficiarului.
7.4. În cazul în care Beneficiarul-comerciant decide, în mod unilateral, ca în cursul sau după furnizarea produselor digitale și a serviciilor digitale de către Prestator, să nu acceseze platforma – implicit conținutul digital și instrumentele digitale puse la dispoziție – sau se răzgândește, fără a exista un caz de culpă în executarea obligațiilor contractuale de către Prestator, Beneficiarul nu este îndreptățit la restituirea prețului, iar dacă prețul a fost achitat numai parțial, obligațiile de plată asumate rămân valabile conform Contractului.
7.5. Pentru accesarea platformei Prestatorului este necesară existența unei conexiuni la internet. Prestatorul nu poate garanta că serviciile oferite vor fi întotdeauna conforme cu dorințele Beneficiarului, neîntrerupte, la timp și fără erori, sau că erorile vor fi corectate în timp util, depinzând de furnizorul de servicii de internet al Beneficiarului. Astfel, Prestatorul nu poate fi ținut răspunzător pentru aceste disfuncționalități.
7.6. Pentru accesarea Produselor și Serviciilor Digitale este necesar un laptop/telefon/tabletă/PC și o conexiune la internet.
Art.8 CLAUZA DE CONFIDENȚIALITATE – PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
8.1. Beneficiarul se obligă să păstreze confidențialitatea față de terți, să nu dezvăluie sub nicio formă și prin niciun mijloc, să nu utilizeze în nicio modalitate – fie direct, fie indirect, fie în folos propriu sau al altuia – niciun fel de materiale, acte, date sau informații rezultate din/în legătură cu relația contractuală dintre părți sau alte aspecte confidențiale aparținând Prestatorului, de care a luat cunoștință pe durata Contractului.
8.2. Obligația de confidențialitate, așa cum este prevăzută mai sus, se menține și după încetarea prezentului Contract. Prin „informații confidențiale” se înțelege orice informație aparținând Prestatorului, autorilor sau terților cu care Prestatorul are relații de afaceri sau privind activitatea acestora și care este transmisă de Prestator în executarea Contractului, precum și orice împrejurare relevantă legată de Prestator (inclusiv, dar fără a se limita la cele prevăzute mai jos), indiferent dacă această informație a fost transmisă de Prestator sau de terți, primită de Beneficiar în formă scrisă, orală sau în orice alt mod și care se referă, inclusiv dar nelimitat, la:
8.3. Beneficiarul declară și înțelege că va folosi informațiile confidențiale primite pe parcursul executării Contractului numai în interesul și scopul exercitării drepturilor și îndeplinirii obligațiilor sale din prezentul Contract și se obligă să nu le transmită terților, indiferent de motiv sau formă.
8.4. Beneficiarul este de acord cu folosirea imaginii, fotografiilor și vocii sale, denumite „Informații personale”, de către Prestator în scopul promovării serviciilor sale.
8.5. Orice declarații sau interviuri, precum și dezvăluirea oricăror informații către media în legătură cu produsele și serviciile digitale se poate face de Beneficiar numai cu acordul prealabil scris al Prestatorului, cu excepția situațiilor prevăzute expres de lege.
8.6. Fiecare Parte este răspunzătoare, în mod independent, de respectarea cerințelor legale aplicabile pentru prelucrarea datelor cu caracter personal în contextul activităților desfășurate în scopul executării Contractului. Când va divulga celeilalte Părți date cu caracter personal privind angajații/reprezentanții săi în scopul executării Contractului, fiecare Parte se va asigura că divulga numai informațiile necesare acestui scop. În cazul divulgării de către una dintre Părți către cealaltă, altele decât cele prevăzute în Contract și necesare executării acestuia, aceste date vor fi șterse conform regulilor interne ale Părții destinatare, iar Partea destinatară nu își va asuma nicio răspundere pentru această prelucrare, orice divulgări nedorite sau incidente fiind responsabilitatea exclusivă a Părții care le-a divulgat.
8.7. Pe durata executării Contractului, fiecare Parte poate colecta, stoca și utiliza categorii de date cu caracter personal necesare, inclusiv nume, prenume, număr de telefon, adresă de e-mail, semnătură, serie și număr CI și alte date necesare pentru executarea Contractului.
8.8. Beneficiarul este responsabil pentru toate datele cu caracter personal furnizate către Prestator, considerându-se autorizat să le furnizeze. Beneficiarul are obligația ca aceste date să fie, pe întreaga durată a Contractului, actuale, corecte și complete.
8.9. În măsura în care prelucrarea datelor cu caracter personal se întemeiază pe consimțământul persoanei vizate, beneficiind de consimțământul acesteia pentru prelucrarea datelor de către Prestator, Beneficiarul își asumă întreaga responsabilitate legată de obținerea acestui consimțământ.
8.10. În cazul în care prelucrarea datelor se realizează în temeiul interesului legitim al Părților, conform articolului 6 alineat 1) litera f) din Regulamentul (UE) 2016/679, interesele legitime se circumscriu, în principal, la analiza gradului de satisfacție a Beneficiarului față de serviciile/produsele Prestatorului, recuperarea și încasarea creanțelor datorate de Părți și parcurgerea eventualelor proceduri judiciare/extrajudiciare. Prelucrarea nu poate fi extinsă la scopuri incompatibile cu cele inițiale, cu excepția cazului în care există o obligație legală sau alt temei justificat, iar în acest caz se va informa prealabil persoana vizată.
8.11. Părțile se obligă să prelucreze datele cu caracter personal conform principiilor prevăzute de art. 5 alin. 1 din Regulamentul (UE) 2016/679. În contextul prezentului Contract, datele cu caracter personal prelucrate includ: nume, prenume, funcție, adresă de e-mail, număr de telefon, semnătură, serie și număr CI și alte date necesare executării Contractului.
8.12. Părțile au obligația de a implementa măsuri tehnice și organizatorice adecvate pentru a asigura un nivel de securitate corespunzător în prelucrarea datelor cu caracter personal, protejându-le împotriva distrugerii, modificării, divulgării ilegale sau accesului neautorizat.
8.13. Fiecare Parte își asumă responsabilitatea pentru prelucrarea datelor cu caracter personal în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 și normele aplicabile, fără a genera răspundere solidară în caz de încălcare a acestor prevederi.
Art.9 DREPTURI DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ
9.1. Toate drepturile ce decurg din dreptul de proprietate intelectuală asupra produselor digitale și a serviciilor digitale, cursurilor, modelelor de curs, precum și a oricărui material utilizat de formatorii incluși în programul de curs, în timpul procesului de formare, sunt proprietatea sau se află în folosința Prestatorului și sunt protejate de legislația în domeniul proprietății intelectuale.
9.2. Denumirea, logo-ul, conținutul Site-ului, elementele grafice și de design, fotografiile, imaginile, semnele, textele, materialele video și orice alte materiale transmise către Beneficiar (fie prin vizualizare directă pe site, fie prin alte mijloace) sunt proprietatea Prestatorului și sunt protejate de legislația privind drepturile de proprietate intelectuală.
9.3. Beneficiarul nu dobândește niciun drept de proprietate intelectuală asupra sau în legătură cu Site-ul și platforma Prestatorului, cu întregul conținut al acestora, ori asupra materialelor video, webinarelor, materialelor de învățare, metodologiilor, bazelor de date, cursurilor, testelor online, temelor, conținutului etc. (denumite în continuare „Materiale”) puse la dispoziție de Prestator sau cu care Beneficiarul a avut contact în cursul furnizării Produselor și Serviciilor Digitale.
9.4. Materialele pot fi utilizate de Beneficiar exclusiv în scopul pentru care au fost puse la dispoziție, în mod necomercial. Este strict interzisă copierea, preluarea, reproducerea, publicarea, transmiterea, vânzarea sau distribuirea totală sau parțială, în aceeași formă sau într-o formă modificată, a Materialelor.
9.5. De asemenea, Beneficiarul nu are voie să efectueze acțiuni care ar putea afecta conținutul Site-ului și/sau elementele de securitate ale acestuia sau alte elemente destinate protecției drepturilor de proprietate intelectuală și a datelor cu caracter personal.
9.6. Încălcarea prevederilor prezentului capitol va atrage răspunderea conform legislației în vigoare.
Art.10 CLAUZA DE NECONCURENȚĂ
10.1. Beneficiarul garantează și răspunde că nu va intra, în mod direct sau indirect, în concurență cu activitatea Prestatorului și nici nu va desfășura, fie personal, fie prin intermediul angajaților sau colaboratorilor săi, cu titlu gratuit sau oneros, cursuri cu obiect similar sau identic cu cele puse la dispoziție de Prestator.
10.2. În cazul în care această obligație este încălcată, Beneficiarul va fi ținut să acopere prejudiciul generat Prestatorului.
Art.11 ÎNCETAREA
11.1. Pentru Beneficiarii – consumatori:
Contractul dintre părți încetează de plin drept, fără intervenția instanțelor judecătorești sau alte formalități, în următoarele condiții:
11.2. Pentru Beneficiarii – comercianți:
Contractul încetează de plin drept, fără intervenția instanțelor sau alte formalități, în următoarele condiții:
11.3. În cazul neachitării la termen a serviciilor contractate, Prestatorul este absolvit de obligația furnizării Produselor Digitale și a Serviciilor Digitale care fac obiectul prezentului Contract.
11.4. Încetarea Contractului nu va afecta obligațiile deja scadente ale Beneficiarului.
11.5. La încetarea prezentului Contract, indiferent de motive, Beneficiarul se obligă să înceteze utilizarea Produselor și Serviciilor Digitale și să nu le pună la dispoziția terților, iar Prestatorul are dreptul să oprească accesul sau să dezactiveze contul Beneficiarului.
Art.12 FORȚA MAJORĂ
12.1. Niciuna dintre Părți nu va fi responsabilă pentru neexecutarea sau executarea necorespunzătoare – total sau parțial – a oricărei obligații prevăzute în prezentul Contract, dacă aceasta este cauzată de un eveniment de forță majoră, așa cum este definit de lege.
12.2. Partea care invocă forța majoră este obligată să notifice cealaltă Parte, în termen de 5 (cinci) zile de la producerea evenimentului, și să ia toate măsurile posibile pentru a limita consecințele acestuia.
12.3. Dacă, în termen de 10 (zece) zile de la producerea evenimentului, acesta nu încetează, Părțile au dreptul să-și notifice încetarea de plin drept a prezentului Contract, fără ca vreuna dintre ele să pretindă daune-interese.
Art.13. ALTE CLAUZE
13.1. Beneficiarul nu va fi îndreptățit să cesioneze și/sau să transfere drepturile și/sau obligațiile rezultate sau derivate din Contract către un terț, fără consimțământul scris și prealabil al Prestatorului.
13.2. Părțile înțeleg și acceptă că toate sumele primite din parteneriate, promovări și/sau publicitate în legătură cu conținutul digital și serviciile digitale ce fac obiectul prezentului Contract revin exclusiv Prestatorului.
13.3. În cazul neachitării integrale și în termenul de scadență al Produselor Digitale și Serviciilor Digitale comandate, conform prevederilor contractuale, Prestatorul este absolvit de obligația de a furniza conținutul digital și serviciile digitale.
13.4. Întârzierea la plată, peste data scadentă, dă dreptul Prestatorului de a întrerupe accesul la serviciile digitale până la achitarea sumelor cuvenite, conform prevederilor contractuale.
13.5. Prestatorul are dreptul de a refuza accesul pe Site și/sau de a plasa, procesa, accepta și onora o comandă, respectiv de a anula comanda sau suspenda Serviciile, ce fac obiectul prezentului Contract, în următoarele situații (fără a se limita la acestea:
13.6. Dacă situațiile de mai sus constituie o încălcare a legii și/sau generează prejudicii Prestatorului, acesta va avea dreptul de a sesiza autoritățile competente pentru sancționarea persoanei vinovate și, de asemenea, dreptul de a recurge la toate procedurile legale în vederea recuperării integral a prejudiciilor suferite, prezente sau viitoare.
Art.14. LITIGII
14.1. Toate litigiile și disputele referitoare la prezentul Contract vor fi soluționate pe cale amiabilă.
14.2. În cazul în care Părțile nu reușesc să soluționeze pe cale amiabilă, orice litigiu decurgând din sau în legătură cu prezentul Contract, inclusiv cele referitoare la încheierea, nulitatea, interpretarea, executarea sau desființarea acestuia, va fi soluționat definitiv:
Art.15. CLAUZE FINALE
15.1. Orice comunicare dintre Părți referitoare la prezentul set de Termene și Condiții poate fi transmisă prin e-mail sau scrisoare, conform dispozițiilor legale în vigoare. Contractul poate fi modificat numai prin acordul de voință al ambelor Părți, exprimat printr-un act adițional la prezentul Contract.
15.2. Clauzele prezentului set de Termene și Condiții se completează cu dispozițiile legale în vigoare.
15.3. Prezentul Contract se supune dispozițiilor legii române.
15.4. Prezentul Contract nu aduce atingere niciunui alt contract încheiat între Părți.
15.5. În cazul oricărui conflict, inconsecvențe, neconcordanțe sau dispoziții derogatorii între prezentul set de Termene și Condiții și prevederile oricărui alt contract încheiat cu Beneficiarul, va prevala prevederea din prezentul Contract.
15.6. Prestatorul își rezervă dreptul de a modifica oricând prezentul document (Termene și Condiții), varianta actualizată fiind disponibilă permanent, în mod gratuit, pe Site, în Secțiunea „Termene și condiții”.
ANEXA 1
Informații privind exercitarea dreptului de retragere. Politica de retragere aplicabilă pentru persoanele fizice – consumatori, conform OUG 34/2014
Prezenta politică se aplică numai în cazul Beneficiarilor care au calitatea de consumatori.
Aveți dreptul de a vă retrage din prezentul Contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile.
Perioada de retragere expiră după 14 zile de la data încheierii Contractului, respectiv de la confirmarea de către Prestator a comenzii plasate de Beneficiar, prin intermediul platformei Slăbește Mâncând sau de la transmiterea Contractului semnat de Prestator.
Excepție – dreptul de retragere nu se aplică în următoarele situații:
Vă informăm că dreptul de retragere nu se aplică, printre altele, în următoarele situații:
Astfel, țineți cont de următoarele:
Cu privire la conținutul și serviciile digitale, obiect al Contractului: odată cu începerea executării Contractului dintre dumneavoastră și Prestator – și anume, odată cu activarea contului de utilizator pe platforma Slăbește Mâncând – veți pierde dreptul de retragere menționat mai sus, în condițiile în care ne-ați dat acordul prealabil expres pentru începerea prestării serviciilor digitale și ați confirmat că ați luat cunoștință de faptul că veți pierde dreptul de retragere în consecință. Astfel, după activarea contului dumneavoastră de utilizator, nu mai aveți dreptul de retragere din Contract, iar Prestatorul nu va fi obligat la restituirea prețului.
Pentru a vă exercita dreptul de retragere, trebuie să ne informați în mod clar despre decizia de a vă retrage din Contract, prin oricare dintre următoarele modalități:
Pentru a respecta termenul-limită de retragere, este suficient să trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de 14 zile. Dacă Beneficiarul nu își exercită dreptul de retragere în termenul prevăzut, acesta va fi decăzut din acest drept și nu va putea solicita rambursarea sumei achitate.
III. Consecințele retragerii
Dacă vă retrageți, vom rambursa orice sumă primită de la dumneavoastră, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data notificării dumneavoastră privind retragerea din Contract.
Rambursarea se va face folosind aceeași metodă de plată ca și tranzacția inițială, cu excepția cazului în care v-ați exprimat acordul pentru o altă metodă; în orice caz, nu vor fi percepute comisioane ca urmare a rambursării.
ANEXA 2
Formular de retragere
Prezentul formular se completează, se semnează și se transmite către Prestator numai dacă doriți să vă retrageți din Contract.
Către: ALFAFIT PRO S.R.L.
Mun. Călărași, Strada Borcea, nr. 15, Camera 1, bloc L29, scara 1, etaj 1, ap. 6
Adresa de e-mail: alexandruflorea@slabestemancand.ro
Numele și prenumele dvs. ………………………………………………………………………
(se va completa cu numele persoanei care exercită dreptul de retragere)
Adresa dvs. ………………………………………………………………………
(se va completa adresa persoanei care exercită dreptul de retragere)
Adresa de e-mail: ………………………………………………………………………
(dacă optați pentru transmiterea confirmării de primire a formularului prin e-mail)
Vă informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din Contractul referitor la furnizarea următoarelor servicii/produse:
………………………………………………………………………………………………………………
(se va completa cu serviciile/produsele la care doriți să renunțați)
Comandate la data ……………………………………………………………
(se va completa cu data plasării comenzii)
Solicit returnarea banilor (dacă este cazul) în contul ……………………………, deschis la ……………………………, titularul contului ………………………
Semnătura consumatorului: ________________________
(doar în cazul în care acest formular este notificat pe hârtie)
Data: ……………………………
ANEXA 3 – NOTĂ DE INFORMARE GDPR
Stimate domnule/Stimată doamnă,
Subsemnata ALFAFIT PRO S.R.L., cu sediul în Mun. Călărași, Strada Borcea, nr. 15, Camera 1, bloc L29, scara 1, etaj 1, ap. 6, având CUI: 40789338, Nr. de ordine la ORC: J2019000303518, prin reprezentantul legal Florea Alexandru-Mihai, (denumită în continuare Societatea), vă înaintăm prezenta
NOTĂ DE INFORMARE
privind prelucrarea datelor cu caracter personal în conformitate cu REGULAMENTUL (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 (denumit în continuare „GDPR”) și legislația națională privind protecția și securitatea datelor personale
Având în vedere intrarea în vigoare, începând cu 25.05.2018, a Regulamentului European 679/2016 privind protecția persoanelor fizice referitor la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date („Regulamentul”), în scopul creșterii nivelului de protecție a datelor dvs. personale și creării unui climat de încredere care să permită controlul asupra propriilor date, vă aducem la cunoștință următoarele:
Scopul acestei Note de informare este să vă explice ce date prelucrăm, de ce le prelucrăm și ce facem cu ele, în calitate de client persoană fizică sau de reprezentant/persoana de contact a unui client persoană juridică al companiei noastre și în calitate de operator de date. Parcurgând acest document, veți afla care sunt drepturile dvs. și cum le puteți exercita legal. Luăm confidențialitatea foarte în serios și nu vindem liste sau adrese de e-mail. Fiind conștienți că informațiile personale vă aparțin, facem tot posibilul să le stocăm și prelucrăm în siguranță și cu atenție.
Potrivit legislației aplicabile, compania noastră este operator de date cu caracter personal. Pentru a asigura prelucrarea în siguranță a datelor dvs., depunem eforturi constante pentru implementarea măsurilor juridice, tehnice și organizatorice rezonabile de protecție.
De asemenea, dvs., clientul persoană fizică sau reprezentantul/persoana de contact a unei persoane juridice care are calitatea de client al companiei noastre, aveți calitatea de „persoană vizată” (adică o persoană fizică identificată sau identificabilă). Având în vedere principiul transparenței prevăzut de Regulament în privința prelucrării datelor, și pentru a vă permite să vă exercitați cu ușurință, în orice moment, drepturile de care beneficiați, am implementat măsuri pentru a facilita comunicarea dintre noi, operatorul de date, și dvs.
În cazul datelor cu caracter special, prelucrarea se va realiza, după caz, pe baza:
Ne angajăm să ne asigurăm că acești terți implementează măsuri adecvate de protecție a datelor și avem clauze contractuale pentru a proteja informațiile dvs.
Aceste drepturi pot fi exercitate direct la ALFAFIT PRO S.R.L. prin notificare la adresa de e-mail: alexandruflorea@slabestemancand.ro.
În cazul în care prelucrarea se bazează pe consimțământul dvs. (Art. 6 alin. 1 lit. a) sau Art. 9 alin. 2 lit. a) din GDPR), aveți dreptul de a vă retrage consimțământul în orice moment, fără a afecta legalitatea prelucrării efectuate înainte de retragerea acestuia. Retragerea consimțământului nu va afecta executarea Contractului, însă poate împiedica anumite activități legate de prelucrarea datelor dvs.
ACORDUL DUMNEAVOASTRĂ
Prin semnarea prezentului document, declar că sunt de acord ca ALFAFIT PRO S.R.L. să prelucreze datele mele cu caracter personal în scopurile suplimentare descrise mai jos:
De asemenea, confirm că am fost informat(ă) despre dreptul de a-mi retrage, în orice moment, consimțământul pentru unul, mai multe sau toate scopurile suplimentare menționate. Retragerea consimțământului nu va afecta valabilitatea Contractului sau serviciile prestate în baza acestuia.
Prin semnarea prezentului document, confirm că am fost informat(ă) cu privire la scopurile prelucrării datelor și înțeleg modul în care datele mele cu caracter personal vor fi utilizate. De asemenea, confirm că am fost informat(ă) despre drepturile mele conform GDPR și legislației naționale aplicabile.
Aveți libertatea de a decide ce date ne puneți la dispoziție. Totuși, dacă nu ne furnizați toate datele necesare pentru încheierea sau executarea Contractului de furnizare de produse cu conținut digital și prestarea de servicii digitale, derularea și executarea acestuia nu vor fi posibile. De asemenea, nu vom putea răspunde la solicitările, cererile sau întrebările referitoare la încheierea sau executarea Contractului.
Această Notă de informare se referă exclusiv la prelucrarea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate care interacționează cu ALFAFIT PRO S.R.L. și nu se aplică altor servicii sau produse oferite de alte persoane fizice sau juridice.
Sunt de acord cu prelucrarea datelor mele cu caracter personal conform dispozițiilor GDPR și legislației interne corespunzătoare, în SCOPURILE și MODALITĂȚILE INDICATE mai sus, și declar că am fost informat(ă) cu privire la drepturile mele conferite de lege, confirmând că am primit un exemplar al prezentului document.